onsdag den 4. februar 2015




Det er så dejligt at være hjemme igen.
Hos familien :-)

En fantastisk tur havde jeg,
men i første omgang blev den lidt overskygget
pga. af den triste afslutning
med bortgangen af vores lille Line-vaps.


Familien blev rigtig glad for gaverne,
og det var så dejligt.

Der var også gaver til mig :-)





Sofie havde lavet den flotteste, flotteste dagbog
over de tre uger, jeg var i USA.
Om hvad hun havde lavet,
og specielt om det kommende skuespil,
som Sofie og hendes klasse skal opføre senere på året :-)




Hun havde også lavet den fineste blyantholder af perler,
som jeg skal have med på mit arbejde.
'Så kan du altid tænke på mig, mor, når du kigger på den'.
Og det vil jeg så gøre.
Tænke på hende :-)




En æske med badesvampe m.m. var der også til mig.
Jo, jeg blev vældig glad.

Fik slet ikke taget billeder af det flotte bord,
som stod dækket, da jeg kom hjem.
Men fint var det :-)





Nu er det tid til at komme ud af døren.
Sofie i skole og jeg på arbejde.

Vi ses :-)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar