mandag den 23. februar 2015

Hip, hip, hurraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa






I dag er en helt speciel dag.
For i dag er det Henrik's fødselsdag :-) :-) :-)

Tralaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


Min mand
- og far til vores to børn - 
som jeg har været sammen med i 25 år,
og gift med i næsten lige så mange år,
fylder rundt i dag.

Så det er en helt, helt speciel dag i dag.







Så selvfølgelig skulle han fejres i dag,
da han kom hjem fra arbejde.
Med fint bord og fine gaver.




Og her er han :-)
Fødselaren.
Min flotte mand :-)

Altid stille og rolig.
Meget eftertænksom.
Aldrig storskrydende eller sladrende.
Har aldrig behov for at være i centrum
(oftest på bekostning af andre),
hvilket er nogle af de egenskaber,
jeg sætter så stor pris på hos ham.

Henrik gør aldrig samvær med andre mennesker,
heller ikke familie,
til en konkurrence om, hvem der er mest populær.
Lyder det underligt, at jeg skriver sådan?,
så er det såmænd kun fordi,
at der rent faktisk FINDES mennesker,
som er sådan.
Men sådan er Henrik ikke.
HELDIGVIS :-)

Han har integritet,
er en suveræn far,
som elsker sine børn meget, meget højt,
Lige fra det øjeblik, de blev født,
har tanker og handlinger koncentreret sig om dem og deres behov :-)
Han elsker også dyr lige så højt som jeg gør.
Joooo, vi supplerer hinanden godt.
Henrik og jeg.

Han med hans rolige og eftertænksomme sind,
og mig med mit knap-så-rolige og eftertænksomme sind :-)








Øverst på billedet ser I et billede,
som Sofie har malet til sin far :-)
Såååå fint.




Vi sluttede af med en rigtig, rigtig god familiefilm 'Dreamer'
med Kurt Russel og Kris Kristoffersen.
Lige i Henrik's ånd.
Alene sammen med familien :-)

Vi manglede kun vores dejlige søn, Christian,
men han var desværre på vagt i Livgarden,
men onsdag er han hjemme igen,
og så samler vi de aller nærmeste
og tager ud og spiser.

Og fejrer ham endnu engang :-)
Det fortjener han!!!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar