fredag den 19. september 2014

Faldt for fristelsen - igen






En fin Aloe Vera plante 
blev i dag indlemmet i samlingen.










Da jeg var nede og købe morgenbrød i morges,
kunne jeg ikke stå for denne lille fine Aloe Vera plante,
så den kom med hjem.

Krukken er en større udgave af de krukker,
som jeg har to af i forvejen,
og som jeg bare synes er så fine.

Jeg kan rigtig godt lide deres lidt rustikke udseende,
og så synes jeg de passer super godt til sukkulentplanterne.


Christian, Sofie og jeg har lige spist morgenmad,
og nu ligger de to og hygger med en film i soveværelset.
Bare de to :-)
Alene sammen :-)

DET trængte Sofie til.
Hun SAVNER Christian forfærdeligt meget,
og kan ikke helt forstå,
at han har mange han skal nå at være sammen med
i løbet af weekenderne.
At de ikke har lige så meget tid sammen mere,
som de har været vant til at have.
Det er svært at forstå,
når man kun er 10 år,
og ELSKER sin storebror så meget.

Derfor er det dejligt at de to nu har en dag sammen,
hvor det bare er de to.

Senere er det MIN tur,
for jeg SAVNER OGSÅ CHRISTIAN RIGTIG MEGET :-)
og har brug for at være lidt sammen med ham.

Vi har aftalt at tage på café i dag,
og drikke en kop kaffe.

Jeg GLÆDER mig :-)


2 kommentarer:

  1. God fornøjelse på cafeen og rigtig god weekend til dig.
    Klem Lonni

    SvarSlet
  2. Kære Lonni
    TUSINDE TAK for din søde kommentar. Håber også at du havde en SKØN weekend :-)
    Knus
    Jeanette

    SvarSlet