fredag den 12. september 2014

Et lille stykke af Italien OG EN GOD SANG!!!!







har jeg fået af min veninde Marlene
i form af stiklinger fra en FIIIIIIIIIIIIN plante,
som Marlene selv har haft fra stikling af.
En stikling, som hun plukkede fra en STOR plante i Italien.









Nu er hendes egen stikling blevet til en stor flot plante,
som jeg nu har fået 3 stk. stiklinger fra.
Bliver spændende at følge den.


Som I ved er jeg blevet helt bidt af stiklinger og frø,
som jeg så selv skal drive frem.
Jeg tror at det vil gå godt,
så længe det IKKE er MEGET TØRSTIGE planter,
der skal have vand hele tiden.

Her den anden dag fik jeg 
DE FINESTE FRØKAPSLER 
af min søde kollega Anne,
så jeg regner med at jeg næste sommer 
HAR MANGE, MANGE ÆRTEBLOMSTER :-)

Bliver så spændende :-)

I aften skal vi se 'Vild med dans'!!!!
og vi glæder os helt vildt til at sæsonen ENDELIG starter op.
Mange hyggelige fredage ligger foran os
- håber jeg da i hvert fald -
men det plejer det jo at være :-)

Elsker selv musik og dans,
og drømmer at det er MIG, 
der danser SÅÅÅÅ GODT, som danserne i programmet :-)

Man bliver i godt humør af god musik og af at danse.
Lige nu hører jeg denne her for fuld styrke :-) :-) :-)

Den er suuuuuuuuuuuuuper god.

Prøv selv at høre, og giv den nu en chance til at komme rigtig i gang.
Jeg tror at I - ligesom jeg - vil synes GODT om den.








Jeg kender den fra filmen 'Ekskonernes klub'
med Goldie Hawn, Bette Midler og Diane Keaton
Men hende her Maxine Linehan fyrer den godt nok af,
og med en super god rapper også.
Bedste, bedste version jeg indtil nu har hørt :-)

(Og den lyder suuuuuuuuuuuuper godt MEGET højt ude i bilen.
Så er det bare med at skråle og danse med :-) )


Ingen kommentarer:

Send en kommentar