torsdag den 18. september 2014

En livsbekræftende hobby






Sofie har fået en ny hobby.

Hun startede nemlig for et par uger siden
med at gå til kor i vores lokale kirke.

Hver gang Sofie kommer hjem fra kor,
som hun går til hver onsdag fra kl. 15.45 til 16.45,
er hun i MEGET højt humør.







Ikke at hun ikke også er glad de andre dage,
men det er mærkbart ekstra meget glad hun er,
når hun kommer hjem efter en times sang og dans.

Jo, for de synger såmænd ikke blot.
Næææ, de bruger kroppen samtidig,
og danser og synger i ét væk.

I dag skulle jeg hente Sofie for første gang,
da det plejer at være Henrik, men da han var til møde på Fyn,
var det derfor mig, der skulle hente hende.

Jeg nåede også kun liiiiige akkurat derhen 5 minutter før timen sluttede,
og oplevede alle børnene sammen med deres underviser Line
synge højt samtidig med at de dansede og dansede.

Og ved I hvad?

Det var en FORNØJELSE at opleve,
og man fik helt lyst til selv at synge og danse med :-)

Jeg forstår sandelig godt,
at Sofie er meget glad for at gå til kor,
for det er da virkelig en livsbekræftende hobby at gå til.

Man bliver simpelthen glad i låget,
og fyldt med energi :-)

Det kan anbefales :-)





Sofie her på vej hjem fra kirken.
Smukke, smukke omgivelser,
som I ser.

Hun har en tegning i hånden,
som hun har lavet til Christian,
der kommer HJEM I DAAAAAAG :-)
Hurraaaaaaaaa :-)

Han har nemlig lang weekend denne gang.







Jo, det er en smuk kirke vi har her i byen :-)


Nu er det snart i gang med aftensmaden,
som bliver en anelse senere i dag, end den plejer,
da Henrik først er ved at være hjemme nu.

Og jeg har gjort reeeeeeeeeeent i dag efter jeg hentede Sofie til kor,
tralaaaaaaaaaaaaaaa,
så i morgen kan jeg slappe HEEEEELT AF.

Jeg har nemlig taget fri i morgen,
og skal, ligesom Christian, have en l a n g weekend.
Bliver skønt.

I morgen skal Christian og jeg hygge,
og på lørdag skal Henrik og jeg sørme til fest - for en gangs skyld.
Det er L Æ N G E siden, vi sidst har været ude,
så det bliver DEJLIGT :-)

Det bliver altså en DEJLIG LANG OG SKØN WEEKEND!!!

Jeg glæder mig.

Vi ses :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar