tirsdag den 5. august 2014

Lidt af hvert






byder jeg på i dag :-)

Sofie har jeg netop kørt ud til en legeaftale hos én af hendes veninder,
og jeg er ved at gøre mig klar til at tage afsted.

Jeg har nemlig booket en prøvetime hos Loop i Roskilde.
24 minutters intensiv træning på 16 forskellige maskiner.
Er spændt på om det er noget for mig,
eller om jeg holder fast i den anden træningsform,
hvor jeg kun bruger 6 maskiner.

Vi får se :-)






Fine, fine sten fra Italien,
som Sofie samlede ved Gardasøen.




Min skønne, skønne blomsterring,
som jeg også købte i Italien,
samme sted som hjerteringen.





Sofies super smarte brilleetui til ingen penge i guld og sort.
Måske jeg skal have fat i én til mig selv også.





Så er det afsted.

Er sååå spændt :-)

Vi ses.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar