mandag den 11. august 2014

En fiiiiin mandag





Så er ferien definitivt slut for denne omgang.

Sofie havde første skoledag i dag,
så det var en lidt anderledes morgen,
end vi har haft de sidste 4 uger i det lille casa.


ELSKER AT HAVE FERIE,
og ville absolut ikke have noget imod at have det hele året :-)

Ha-ha.
 Det ville da være skønt!!!





Efter morgenhygge i Sofies klasse
cyklede jeg hjem ad den dejlige skolesti.
(Godt vi har sådan én)


Og så var det ellers afsted til træning, biblioteket og en masse andre småting,
som skulle nås inden Sofie skal hentes kl. 13.00.

Og det er den lige om lidt,
så jeg løber for denne omgang.

Vi ses.

Billederne er forresten igen, igen min dejlige plaid fra The Travelling Band,
min fiiiine leopardpude, som jeg selv har syet,
og én af de to søde puder med fjer,
som jeg købte engang sidste år.
Kan ikke huske hvor.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar