onsdag den 27. august 2014

Jeg en gård mig bygge vil






Lige præcis denne her bondegård
havde Sofie gang i,
da jeg kom sent hjem fra arbejde i dag.

Hun havde fået overtalt Henrik
til at hente Christians bondegård ned fra loftet.

Det er børnenes farfar,
der i sin tid lavede den til Christian,
og den er SÅ FIN!!!





Sofie har rigtigt hygget sig med at placere alle dyrene.
Selv kaninens halm har hun brugt til de to stalde.




Der hører ALTID et stort træ til en gårdsplads på en bondegård,
mente Sofie.
Hun havde derfor plukket en gren fra rosenbuskene,
der står ved terrassen,
og sat grenen i en skal fra en kastanje.

Ganske smart fundet på, synes jeg :-)




Et lille salatblad gør det ud for hestens mad.




Fine, fine små søde dyr.





Jamen, er det ikke fint :-)


Håber I har haft en dejlig dag.
Selv har min været TRAVL,
og de næste to dage vil blive lige så travle.

Derfor skyndte jeg mig at få gjort rent i dag,
mens Henrik lavede aftensmad,
og Sofie legede med bondegården.

Så er jeg klar til jeg kommer hjem i morgen fra arbejde,
og få lavet fyldet til de lækre sandwich,
som jeg skal bruge på fredag til sommerarrangementet på arbejdet.
Der skal også bages en dejlig kage,
og så er det jo rart at have tid til det i morgen aften,
og ikke skulle tænke på rengøring.

Bliver SUPER GODT :-)

Vi ses




Ingen kommentarer:

Send en kommentar