søndag den 3. august 2014

Et godt køb






I går da vi var et smut i Roskilde fandt jeg denne fine, fine jumbsuit på udsalg.
Den er i et super tyndt stof, og MEGET behagelig at have på.
Specielt i den varme, vi har for tiden :-)

Jeg er blevet helt glad for jumbsuits,
og har nu nogle stykker i forskellige mønstre og farver.

Afhængig af de accessories, du sætter til,
kan den både anvendes til hverdag og til fest. 







Formiddagen er brugt på at gøre rent og handle ind.
Så nu dufter her friskt og dejligt og ser så pænt ud.

Jeg har fået planet den store hvide blomst ud i krukken foran hoveddøren,
og nu står den og ser så fin ud.

Fik også lige omplantet nogle af de sukkulenter,
jeg købte den anden dag i Roskilde,
samt en FIN ny sukkulent fra min svigermor.
Viser billeder af det hele på et senere tidspunkt. 

Nu er det tid til at komme afsted til træning.

I aften kommer Tine og spiser med.
Vi skal jo sige farvel til Christian,
som starter i Livgarden i morgen :-( :-( :-(


Ingen kommentarer:

Send en kommentar