torsdag den 29. maj 2014

Det blev en dejlig dag




min fødselsdag :-)




Bordet blev dækket med min fine lyseblå dug fra Broste.
Smukke middagstallerkener fra Tine K med servietter ligeledes fra Broste,
og en buket med de flotteste lilla lupiner,
som jeg samme dag havde fået af Lone på mit arbejde.
De passede perfekt til mit sommer fødselsdagsbord.




Så søde de er sammen, Christian og hans kæreste Emma.




Min søde mor.




Og min søde svigermor.





Min mor og én af mine bedste veninder Tine,
som jeg har kendt siden jeg var gravid med Christian.







Pigerne var hurtigt færdig med at spise og så var der ellers gang i trampolinen.




Min fine gave fra min dejlige søn Christian.
En super dejlig natcreme Revitalift fra L'oreal.




Gaven fra Henrik og børnene
(de fine støvler, som jeg har vist jer i et tidligere indlæg - se HER)




Er de ikke flotte, de lilla lupiner :-)
Elsker farven.




Den smukkeste buket fra søde, søde Emma, måtte jeg også lige tage et billede af.

Aftenen gik vældig, vældig hurtigt,
men sådan er det jo altid,
når man er i godt selskab.
Det var en MEGET TRÆT Jeanette, der kom sent i seng.

I morgen vil jeg vise, hvad jeg fik af min dejlige Sofie-pige :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar