onsdag den 8. januar 2014

Hjerte lysestage



Min fine kobberstage til juletræslys fra Broste blev ikke pakket væk
sammen med julepynten.

Synes at den sagtens kan stå fremme hele året -
i hvert fald lidt endnu :-)



Mellem hvert andet lys er der to hjerter.
Ser så fint ud.


Der er i alt 12 lys, og det er rigtigt flot, når alle lysene er tændt.


Bestlite væglamperne, der kom med posten i går,
hænger nu lige så fint i soveværelset.
Det er SÅ FLOT og jeg er SÅ GLAD for dem!!!!

Selvom jeg allerede i dag var hjemme kl. 15.15 
var det for mørkt til at tage billeder,
så det må jeg vente med til weekenden.

Har lige hørt i radioen, at der kommer SNE i Danmark på lørdag :-(
Øv, øv, øv. Håber det HURTIGT forsvinder igen.
Jeg kan IKKE lide at køre bil i snevejr, og da julen er overstået,
kan jeg SLET IKKE se nogen grund til at få sne nu!!! :-)

Tror at jeg er den eneste, der har det sådan :-)
Nu er det allerede midt på ugen,
og der er kun to arbejdsdage tilbage inden weekenden.
Tiden går sandelig stærkt!!! :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar