onsdag den 15. januar 2014

Farverige puder af Christina Lundsteen


Byder på fantastiske billeder fundet på nettet
af danske Christina Lundsteen's farverige puder.













Hvis man som jeg har det med altid at vælge inden for den samme farveskala,
er det jo alle tiders nemme måde at forsøge sig med helt andre farver ved hjælp af puder,
og dermed give lidt liv og farve til rummene.
Bliver jo en aneeeelse keeeedeligt med den samme farveskala, det kan jeg jo godt se.

Men så kommer spørgsmålet så:

hvilke farver vælger man så til en GRÅ SOFA, som jeg jo har!!!!

Jeg synes det er svært. 
Any idea?
Hvilke farver vil klæde en grå sofa, hvidt sofabord, hvid læderstol og puf, 
hvide vægge og væghængt hvid reol?

Hjæææælp!

2 kommentarer:

  1. Takk, fine deg for ditt besøk på min blog! Så bra at du la igjen et spor så fant jeg deg og din flotte blog. :)

    Puter er alltid en enkel måte å fornye et rom, og med ditt nøytrale utgangspunkt bør det være såre enkelt å velge farver. Ta utgangspunkt i dine favorittfarver og avstem farvenyansene etter kalde eller varme toner i rommet. Det er også fint å hensynta tilstøtende rom i farvevalget. Ikke vær redd for å mixe mønster og farver, sålenge de befinner seg i samme farvefamilie. ;)

    Lykke til med valg av puter!

    Ønsker deg en strålende helg!
    Klem,
    Anette Willemine

    SvarSlet
  2. Kære Anette
    Tusinde tak for din søde kommentar :-) og tak for dit fine svar, som jeg vil følge. Nu vil jeg finde ud af om det skal være i grønne eller rosafarver. Er lidt i tvivl, men vil prøve mig lidt frem :-)
    Kram Jeanette

    SvarSlet