fredag den 8. juni 2018

Et fantastisk vejr






Sikke en maj måned vi havde,
og det ser ud som om det fortsætter her i juni måned.
Man skulle jo næsten tro, at man var i sit elskede Italien eller Spanien med den varme og al den sol :-) :-) :-)



Selvom vi har travlt og dagene flyver afsted, får vi i den grad også tid til at nyde det gode vejr.
Min elskede rosenbusk trives også vældig godt, og står allerede nu i fuld flor.

Det er virkelig den dejligste tid på året lige nu :-)







Rosenbuksen fik jeg af en tidligere kollega for 4-5 år siden,
og den har de smukkeste og mest velduftende roser, du kan forestille dig.







Det er allerede blevet til en hel del buketter,
som står i forskellige rum i huset.
Her bl.a. i vores køkken alrum, hvor den spreder den dejligste duft.





Lysestagerne på billedet er alle fødselsdagsgaver.
Jeg havde jo fødselsdag den 28. maj og fik de dejligste gaver.

Kãhler lysestagen fik jeg af min DEJLIGE søn, Christian,
og de to lysestager, der står forrest, er fra Lyngby Porcelæn. 
Dem fik jeg af én af mine bedsteveninder, Marlene :-)

Selvom lysestagerne er fra to forskellige mærker passer de vældig godt sammen.




Blomsterhovedet, som jeg som pynt har lagt på et lille glasfad, er fra en STOR buket krysantemum,
som jeg købte som bordpynt til min fødselsdag.

En virkelig smuk douche rosa, som stod så fint til tallerkenerne fra Lyngby Porcelæn,
som jeg også fik en del af i fødselsdagsgave :-)






Jo, jo, det er virkelig en skøn tid på året, lige nu,
og tænk, der er kun 3 uger til sommerferie!!!!!

Såååå dejligt :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar