søndag den 21. januar 2018

Stille og roligt






Weekend.
Findes der et bedre ord :-)

Weekenderne er dér, hvor jeg rehabiliterer.

Det er jeg nødt til, for ellers kan jeg risikere at det går galt.
Jeg har brug for de to dage om ugen til at komme ned i tempo.
Til at få ro i kroppen. 
Til at forsøge at slappe helt af.
Til at sænke skuldrene.
Til at restituere sjælen.
Til at genvinde kræfterne.
Til at fylde ressourcerne op.


Og snart, snart er jeg tilbage.
På fuldt niveau.
For jeg kender mig selv og jeg kender min krop,
og jeg ved at jeg er stærk.
Meget stærk.
Bomstærk, faktisk :-)

Jeg skal bare lige gøre det på min egen måde,
og i mit eget tempo.


Stille og roligt.






I går aftes fik jeg endelig taget mig sammen til at bestille tid til en ansigtsbehandling.
Glæææder mig :

Og snart er det ferie.
EN HEL UGE!!!!

Bliver sååååååååå dejligt.

Så jeg kommer mig, gør jeg.
Stille og roligt :-)

Há en god søndag :-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar