onsdag den 17. januar 2018

Man smider da ikke sunde planter ud





Efterår og vinter er så absolut ikke min ynglingstid på året.
Specielt månederne januar og februar forekommer U E N D E L I G lange, triste og mørke.
 
Næææ, så hellere forår og sommer.
Lys, varme og nye begyndelser.
Det er mere mig :-)

Men i dag har været en dejlig dag.

En produktiv dag.

En dag, der fløj af sted, som havde den vinger, i gode kollegers lag,
så man fuldstændig glemmer, at det faktisk er kedelige januar måned :-)





Julestjernerne trives fortsat så godt,
at jeg ikke nænner at smide dem ud.

Man smider jo ikke sunde planter ud, vel?
Også selvom julen for længst er overstået.




Jeg er lidt spændt på, om alle mine grønne planter klarer vintermånederne i år,
for jeg har ikke haft så meget tid til dem de sidste par måneder,
og nogle af dem hænger altså en smule med næbbet.


Det gælder dog ikke julestjernerne.
De trives sjovt nok :-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar