tirsdag den 17. oktober 2017

En ganske særlig dag - 25 år!!!






Det er en ganske særlig dag,
for min søn, Christian, fylder 25 år i dag!!!!!!!

I dag er det 25 år siden,
at Henrik og jeg fik vores første barn.
En fiiiiiin lille museunge, fik vi.
Jeg var 25 år og Henrik 27 år,
da Christian kom til verden.

Så sjovt at tænke sig,
at JEG var 25 år, da jeg fødte Christian,
og i dag bliver CHRISTIAN selv 25 år :-)





En fantastisk sød, betænksom, dejlig, sjov og omsorgsfuld ung mand er han.

Og klog er han også.
Får de flotteste karakterer på universitetet,
som han læser nu på 3. år,
og til sommer er færdig med hans bachelor.

Utroligt som tiden går stærkt.




Christian er ved at lære at spille guitar,
og det er sååååå hyggeligt,
når han sidder og spiller for os.




En glad ung mand i dejlige omgivelser :-)

For lidt mere end 3½ år siden købte Christian denne lyse, dejlige 1-værelses andelslejlighed,
der ligger i Roskilde med udsigt til Roskilde fjord.
Han købte den kontant, og sidder derfor vældig billigt,
og det er jo ikke en dårlig ting, når man er studerende :-)





Nu er det tid til at komme i tøjet og ud af døren.

Christian skal jo fejres, skal han :-)

KÆMPE STORT TILLYKKE MED FØDSELSDAGEN,
MIN DEJLIGE DRENG :-)

ELSKER DIG


Ingen kommentarer:

Send en kommentar