fredag den 13. oktober 2017

LAMPEN!!!





Kan I huske denne lampe?
Gervasoni Brass, hedder den.


Jeg har skrevet om den flere gange her på bloggen,
og her den anden dag faldt jeg sørme over en lejlighed,
der er til salg på Alvhem, hvor den hænger lige så fint i stuen.



ER den ikke bare smuk?

Den passer så perfekt ind i den skandinaviske farvesammensætning.




Jeg er stadig lige så vild med den,
som jeg var da jeg så den første gang for nogle år siden.




ALT, simpelthen ALT ved denne lejlighed kan jeg lide.
Stuk, gulv, farver, møbler.
Såååååå fint :-)




En skøn lejlighed på 67 m2,
hvor ALT er så fint afstemt og så smukt.


















Se bare engang køkkenet.
Så fint med bordplade i marmor, som går lidt op ad væggen.










Og gulvene i lejligheden!!

Til at dø for.
(Ja, ikke i bogstavligste forstand, selvfølgelig)

Med sildeparket er perfekt i gamle lejligheder.














Dejlig altan og trægulvet I ser her,
har min søn, Christian, også på hans altan.




Super flot.







En skøn lejlighed med den smukkeste lampe,
som jeg bare SÅ GERNE VIL HAVE :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar