onsdag den 15. november 2017

A golden and green touch






Det gyldne og grønne dominerer meget i mit hjem.

Det gyldne i form af bl.a. denne plakat, som I ser her på billedet. Foruden malerier, lamper, puder, lysestager.
Det grønne i form af alle mine planter, store som små.






Rensdyrskindet kom frem fra gemmerne forrige weekend,
og ligeså puden med guldpallietter.


Jeg fik også ENDELIG taget mig sammen til at købe to nye store krukker
til bl.a. violinfignen, som I kan se i baggrunden.



Bordet fra Norrmade hedder Steward,
og er PERFEKT som plantebord.

Med de 3 etager kan der stå mange små planter,
og det ser bare så fint ud, synes jeg.




Når stearinlyset tændes som aftenen ser det ekstra fint ud.



Et perfekt hyggehjørne i stuen,
hvor der kommer masser af lys ind.




Her kan I bedre se krukkerne, som jeg købte,
og heldigvis fik jeg også købt to plantevogne til.
På den måde er det MEGET nemmere at flytte dem rundt,
når der skal gøres rent, plus det også beskytter gulvet.

Krukkerne og plantevognene købte jeg i Bauhaus,
og for 2 krukker og 2 plantevogne gav jeg kr. 500,-.

Ikke så dårligt, synes jeg :-)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar