mandag den 29. august 2016

Noget jeg har glædet mig til længe






Tralaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Så sker det endelig.
I morgen sker det.

Noget jeg har glædet mig til L Æ N G E!!!

Nemlig at få samtlige døre i huset malet,
og i morgen sker det.

I morgen bliver alle 8 inderdøre sendt afsted til maleren,
hvor de bliver sprøjtemalet hvide!!!

De bliver såååååååå fint, gør det.

Jeg tror det er 14 år siden,
vi fik dem sprøjtmalet hvide sidst.
Det var i alt fald flere år før Sofie kom til,
og hun er 12 år nu,
så det passer meget godt med at det må være 14 år siden.




 

Kommer til at passe SÅ fint ind
med helt nymalede døre i det lille casa.

Så er der ikke noget at gøre ved,
at vi ikke kan have gæster i de ca. 14 dage,
de tager, før de igen er hjemme.

Man kan jo ikke have gæster,
når der ikke er nogen døre til badeværelserne, vel :-)


 

Den fine indiske lampe,
som jeg købte for nogle år siden på RO's torv,
er kommet ind på Sofie's værelse,
hvor den skal være hyggebelysning ved Sofie's seng
lige foran sengehimlen fra Numero74.


 

Dejlige blomster må der til.
Behøver ikke at være en stor buket.
Lidt pynter også :-)
Og DUFTER gør de også, disse pragtfulde liljer.


 

En picniktur blev det til i lørdags.
Med det gode vejr var det jo skønt at komme til min barndoms strand
i Karslunde strand.

Sofie og veninden Sofie hyggede sig gevaldigt,
og var SUPER gode til at sørge for at smøre sig godt ind i solcreme.
Måske en ANELSE i overkanten, tænker jeg :-)


 

Mellem turene i vandet var det dejligt og ligge og solbade på det bløde tæppe.


 

Min SMARTE mommie med solhat og solbriller.


 

Masser af gode sandwich, kage, sodavand, vand og kaffe.
Joooo, det ER hyggeligt at være på picnik :-)





Tine skulle også lige prøve solhatten,
og hun ser også vældig smart ud :-)

En hyggelig weekend var det,
som hurtigt fik ben at gå på.

OG TÆNK JER!!
Nu er der kun 3 uger til vi tager afsted til Toscana i Italien!!!

Glæder mig :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar