fredag den 25. marts 2016

Lidt af hvert og så lige en video :-)



I dag står i afslapningens tegn,
efter gårsdagens arbejde i haven :-)


I går brugte vi hele dagen
på at få haven gjort forårsklar.

Puuuuha, et arbejde, det var.

Fejning - op til flere gange - af hele flisearealet,
spule fliser, feje fugesand ud efterfølgende,
beskære buske, rive græsplænen for blade og mos,
vaske krukker og skralde- og papircontainer af.
You name it, and we did it!!!

Derudover skulle samtlige havemøbler vasket af,
da vi ikke havde fået gjort det i efteråret som vi plejer,
så jo, der gik EN HEL DAG med dette muntre arbejde.

Bagefter er det selvfølgelig dejligt,
når man kigger ud af vinduerne,
og ser en FIIIIIIN, RENGJORT have,
men sikke da et arbejde, det er, at have have.

En anden positiv ting er også,
at jeg behøver ikke at træne i dag,
for HELE KROPPEN blev rørt godt og grundigt igennem i går.
Er HELT øm i kroppen her i dag,
og nyder bare at jeg kan slappe af i dag :-)





Her i huset har vi altid primært været kaffedrikkere,
men efterhånden drikker jeg næsten lige så meget te som kaffe,
og helst grøn te med citron.
DET er min ynglingste :-)

Jeg har en termokande til te,
men bruger helst min tekande 'Nordic Sea' fra Broste Copenhagen
eller min søde tekande i jern, som jeg købte, da jeg var i USA sidste år.




Morgerner starter dog ALTID med kaffe.
Og en GOD kop kaffe fra min Siemens espresso maskine,
der kværner kaffebønnerne umiddelbart før kaffen bliver lavet.
Smager SÅÅÅÅÅ godt.




I køkkenalrummet over for spisebordet
står en ting, som jeg bruger RIGTIGT, RIGTIGT meget.

Nemlig vores Beolit fra B&O.
SUPER GOD LYD,
og så kan jeg tage den med ud i haven eller med på badeværelset, 
så jeg kan høre god musik, mens jeg tager et brusebad.
Jo, det er en fornøjelse,
og jeg ELSKER at høre musik.




Freja-pigen er vant til musik i huset,
og vant til at der bliver danset rundt ind imellem :-)




Stedmoderplanter er indkøbt til krukkerne i haven,
og heldigvis skal man da ikke tænke over,
hvis der skulle komme nogle dage med nattefrost,
for det klarer de såmænd i fin stil :-)

Jeg skal SÅDAN passe på hvert år
med ikke at starte for tidligt med at plante krukkerne til med dejlige, flotte blomster,
for det er sket flere gange,
at der så er kommet nogle nætter med nattefrost,
og puf, så hænger de med hovedet og er ikke til at redde.
Rigtig dumt, så i år MÅ Jeg styre mig




Har I hørt denne sang med Christopher?
Den er S U P E R G OD!!!

Men grunden til at jeg valgte denne video fra Go' Morgen DK
er ene og alene pga. ham fra Madcon.
Kors, hvor ER han sjov at se på.
Sådan en flab, og ved LIGE nøjagtig HVOR kameraet er :-)
En rigtig charmetrold :-)
Og læg mærke til, at musikerne heller ikke kan lade være med at grine :-)
Nåååå, sådan en lille trold :-) :-) :-)
Kan simpelthen ikke lade være med at smile af denne video :-)


NYD DEN :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar