tirsdag den 1. marts 2016

A soft morning





Weekender byder på dejlige morgener,
hvor lyset strømmer ind af vinduet,
og man fra sengen kan ligge og kigge ud af vinduet,
og tænke "Det bliver en dejlig dag".

Og snart kan dette også foregå på hverdagsmorgener,
når dagene bliver længere og længere,
og der er lyst, når man vågner,
og lyst, når man går i seng.

Er der noget bedre?





Eukalyptusplanten, der står i vinduskarmen i soveværelser,
er snart blevet for høj til at kunne stå der.

Nu er den vokset så meget, at toppen er højere end vinduet,
og er på vej helt op til loftet.
Så jeg bliver snart nødt til at finde et andet sted til den.




Krukken købte jeg på Broste Copenhagen lagersalg for nogle år siden.
Jeg ærger mig stadig over, at jeg ikke købte nogle flere,
da den bare er så flot.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar