torsdag den 10. september 2015

Man siger at






grønt er godt for øjet.

Så er det sandelig godt,
at jeg har så mange grønne planter,
som tilfældet er :-)





I dag skal I da lige have nogle billeder
af nogle af mine fine, fine grønne planter,
som jeg er så glad for.




Den fine vandkande i messing 
har jeg fået af min mor
for M A N G E år siden,
og hvor ER jeg glad for,
at jeg ikke har smidt den ud.

For ca. 8-9 år siden
smed jeg nemlig en masse messing-ting ud,
som jeg synes var TOTALT OUT OF DATE!!!
Og se nu her nogle år efter,
om det ikke netop er blevet in igen.
Mærkeligt, som man kan skifte mening :-)




Jeg er ikke så god til at få opdateret bloggen lige for tiden.
Der er så meget, der foregår lige nu,
og jeg har SINDSYGT travlt.

Har jo ikke engang fået taget billeder af mit soveværelse,
som fik en overhaling sidste weekend.
DET TRÆNGTE det så meget til,
og jeg er SÅ tilfreds med resultatet :-)

Men det kommer, det kommer,
når jeg liiiige engang finder tiden til det.

Og i morgen er det freeeeeedag,
og dermed weeeeeeeeeeeeeeeeeeeekend :-)
Jeg glæder mig :-)

Vi ses snart igen.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar