søndag den 13. september 2015

Det dyrebareste jeg har





er mine to dejlige, dejlige og helt fantastiske børn.
Christian og Sofie :-)

Se bare disse billeder,
som jeg tog for et par uger siden.

Selvom der er 12 år imellem dem,
Christian, der i næste måned bliver 23 år,
og Sofie, der blev 11 år i juni måned,
er de meget tæt knyttet til hinanden.




  

Jeg ELSKER de to trolderikker, altså.

Fine, fine, Christian
med et glad og dejligt sind,
der går lige ind i folk med træsko på,
som er omsorgsfuld, kærlig,
og som har øje for andres behov,
og som viser sine følelser fuldt ud.
Jeg er MEGET stolt af ham.




Og fine, fine Sofie,
som er en rigtig læsehest, meget kreativ,
omsorgsfuld over for alle,
og som elsker at overraske familien med gaver,
hun selv har lavet.
Jeg er MEGET stolt af hende.




Tænk at Henrik og jeg har formået at få
- ikke bare én - 
men hele to pragteksemplarer af børn sammen :-)
Vi er MEGET stolte af dem begge.




Heldigvis er Sofie også MEGET, MEGET glad for Christian's kæreste, Emma.
Hun har altid haft det liiidt svært i starten med Christian's kærester,
for hun vil HELST have ham for sig selv,
men i dag, hvor hun nu kender Emma rigtig godt,
er hun MEGET glad for hende,
og det er så dejligt :-)

Og at det er gået så fint,
er helt klart takket været både Christian, og ikke mindst Emma's håndtering
af Sofie's følelser.






Mine guldklumper :-)
Det dyrebareste jeg har i hele verden!!! :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar