lørdag den 21. februar 2015

At være kreativ





Sofie og jeg var de første to dage i vinterferien
på malerkursus på Frederiksberg hos kunstmaler Margit Peters.

To dage spenderede vi i Margits hyggelige og dejlige værksted,
og frokosten blev indtaget på en nærliggende café.

Det var en KÆMPE oplevelse,
og tiden gik frygtelig stærkt.

Både Sofie og jeg fik vældig meget ud af det,
mange teknikker og ideer kom vi hjem med,
og nogle billeder, selvfølgelig :-)












Mine billeder er i farverne sort, hvid og grå
med lidt guld og sølv, surprise :-)

De passer vældig godt ind i det lille casa,
og jeg glæder mig til at bruge mere tid på maleriet,
så snart alle eksamener er overstået.

Sofie's billeder er i flotte, klare farver,
men de kommer i et særskilt indlæg.
Det fortjener de :-)


Nu er det tid til at gribe dagen.

Vi ses :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar