lørdag den 19. maj 2018

A little sneak peek





TILBAGE!!!! :-)

Med et lille sneak peek af mit nye FANTASTISKE køkken.


Elsker, elsker, elsker det :-)


Sååååååååå meget.




Jamen, den integrerede vask alene!!!

Se engang: med siderne i hvidt og bunden i stål.

Det er SÅ lækkert, SÅ enkelt og SÅ flot!




Tænk at have SÅ flot en vask :-)

Den er både dyb og ikke mindst FIRKANTET.
Jeg vil ALDRIG mere have en rund vask.
Noget så upraktisk, at jeg ikke fatter, at de fortsat bliver lavet.
Ikke til et køkken i hvert fald :-)




Hele køkkenet er HVIDT, væggene er hvide, og det hele fremstår bare så skøn, så lyst og så enkelt.
Vi valgte imidlertid en sort vandhane for bevidst at bryde det hvide en smule.
Den er fra det tyske mærke Grohe, og er SÅ stilfuld i alt sin enkelthed.

Vi fravalgte fliser mellem køkkenbord og overskabe,
og hvor ER jeg bare glad for det.
Elsker den rene, hvide væg, og malet med en maling, hvor evt. snavs nemt tørres af med en opvreddet karklud.

Jeg har det ligesom i reklamen i fjernsynet :-)
MÅ lige gå ud i køkkenet og se EN GANG MERE på det,
trække skufferne ud og bare NYDE at det er SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ flot :-)


Det er en MEGET glad Jeanette, kan I tro :-)

Vender tilbage med et ordentligt indlæg, så I kan se det hele :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar