søndag den 29. april 2018

NYT KØKKENET - Del 3





Fææææærdiiiig!!!

I hvert fald med at male :-)




Så blev Henrik færdig med malerarbejdet, og vi kunne fjerne pap, malertape, diverse malerspande, pensler m.m., og få støvsuget og vasket gulvet.

Jubiiiiii :-)




Det er blevet sååå fint og jeg er MEGET tilfreds.

Her ser I også den famøse lampeskærm, som står her og tørrer efter en ordentlig gang vask.

Når den er helt tør, skal jeg i gang med at sy perlemorsskallerne på igen,
og jeg må indrømme, at jeg er MEGET spændt på resultatet :-)




I formiddags var vi lige en tur forbi Kvik i Roskilde,
for at være HELT SIKRE PÅ, at der bliver taget højde for kontakternes placering.
Henrik kunne ikke helt få det til at passe med tegningen fra Kvik køkkener.

Det gjorde der, så intet problem der.
Puuuhaaa.




Nu når vi var der, kunne vi lige så godt købe måtter, bestikskuffe m.m. med hjem,
så det er klar, når køkkenet står fint og færdigt.




Dette billede gengiver den hvide farve bedst.
Alt er så lyst og så hvidt og så meget MIG :-)

Bliver i øvrigt skønt, når blade og buske i haven er vokset op og er helt grønt.
Er lidt kedeligt at kigge ud af vinduerne, som det ser ud nu,
men det kommer, det kommer, gør det :-)








Og snart kommer køkkenelementerne!!!!!
Bliver såååå godt :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar