torsdag den 29. marts 2018

Grønne planter og blomsterkrukker






Jeg har nu i flere år haft en mani med at samle på grønne planter.
Grønne planter i alle afskygninger.
Fra små sukkulenter til høje planter, der fylder godt op i stuen.

Og blomster. Fine - som regel hvide - blomster gør jeg mig også i :-)

Men min nye mani er altså blomsterkrukker,
og gerne i forskellige mønstre og farver.

For nogle uger siden kom bl.a. denne fine grøn-grå-blå sorte blomsterkrukke til,
og den er bare såååå fin.








Her kan du rigtig se, hvor fin den er.











Jeg synes det vil være lidt for kedeligt,
hvis alle mine blomsterkrukker også er i hvide og grå farver,
så nu udvides der med flere typer af farver og mønstre.

Lidt efter lidt, og det skal nok blive godt.

Nu er det tid til at komme ud og gå en tur,
selvom det sørme er begyndt at sne IGEN!!!!






Ingen kommentarer:

Send en kommentar