søndag den 9. april 2017

Forårsklar




Vågnede til sol og fuglekvidder,
og det er den bedste måde
at vågne op på.

Den blev en aneeelse sent i går,
og jeg er lidt træt her til morgen,
men efter en kop kaffe og et bad,
så begynder kroppen at vågne,
og jeg er klar til at gribe dagen.

Sofie har en veninde sovende,
og de to, altså, de er VIRKELIG nogle natteravne.




 

Elsker følelsen af feriestart.
En hel uge ligger foran en,
og man kan virkelig mærke
at skuldrene falder ned på plads,
og lysten til at lave noget kreativt kommer snigende.

I dag er det dog haven,
der står for tur.

Den skal gøres forårsklar.

Fliserne skal spules rene og pæne,
og efterfølgende fejes over med sand.
Havemøbler skal ligeledes vaskes af, og sættes på plads.

Det eneste, jeg IKKE tør endnu,
er at plante krukker til.
Ved jo ikke om nattefrosten er helt overstået :-)


 

Lidt tulipaner blev det også til i går.
Liver helt op med en rosa/lilla farve :-)


 

Lidt boheme-stil i form af min macrame,
som jeg har hængt op inde i stuen.

Måske jeg når at knytte lidt i påsken.
Vil gerne lave nogle blomsterhængere.
Vi får se.




Så NU er det bare at komme i omdrejninger,
og nyde AT HAVE FRI :-)


I morgen skal Sofie og jeg til Frederiksberg på malerkursus hos Margit :-)
Bliver såååå godt.


God søndag :-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar