fredag den 14. april 2017

En før-fødselsdagsgave - LAMPEN :-)





Se lige engang min før fødselsdagsgave ....

Uplight lampen fra Bolia :-) :-) :-)




 

Jeg BURDE ikke have pakket den ud mere end en måned før min fødselsdag,
men den er SÅÅÅÅ fin, at jeg synes det var synd, at den skulle ligge indpakket i SÅ LANG TID!!!


 

Den passer PERFEKT her i vinduskarmen i køkken alrummet,
med malerierne i guldfarver af Per Hillo, og den store hvide Tine K lampe med skaller.


 

Og sådan ser det ud, når den er tændt om aftenen.
En blød, hvidlig (kan man mon sige det???) belysning.
Lige præcist som jeg kan lide det.


 

Meget, meget fin!!!!!!!!!!!!!!1


 




I dag blev haven helt færdig,
og nu mangler vi bare at købe lidt forårsplanter til krukkerne,
så er den HELT færdig.

Der blev også gjort rent,
og sågar alle betrækkene på hjørnesofaen fik en tur i vaskemaskinen,
og tørrede udenfor i det gode vejr,
så nu sidder vi og slapper af,
og N Y D E R at her dufter dejligt og rent,
og ser så fint ud.
Både ude og inde :-)

Er der noget bedre?

Håber også at I nyder påsken :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar