torsdag den 30. juni 2016

Snart weekend








Hello :-)

Er lige blevet færdig med at male gulvet i Sofie's kommende klubhus,
tralaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :-)

Det var egentlig også meningen, jeg skulle have malet loftet,
men Henrik overraskede mig med at have nået at gøre det,
inden jeg kom hjem fra arbejdet.

Hvor SØDT er det så lige :-)





 

I morgen efter arbejde skal jeg så afsted efter en overraskelse til Sofie,
men det kan jeg ikke skrive noget om, hvad er, for TÆNK hvis hun læser bloggen :-)

Tror dog hun har vældig travlt med alt mulig andet på spejderlejren, men alligevel.
Det ville jo ødelægge overraskelsen noget, ikke?


 

Så er det snart tid til ferie.

Kun én uge mere,
og så ligger der 4 ugers dejlig ferie foran,
og de skal vel nok bare NYDES.

Og sørme om ikke Tour De France starter på lørdag!!!!!!!!!!!!
Bliver SÅÅÅ godt og hvor HAR jeg altså bare glædet mig.

Jo, jo, det er en skøn tid, vi går i møde :-)





Nu vil jeg gå i bad og få vasket alt maling og støv af mig.
Det trænger jeg til.

Vi ses :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar