tirsdag den 28. juni 2016

Der er da lige præcist nok at se til for tiden :-)






Hejsan hoppsan, alle sammen :-)


Det kan da nok være,
at der er én, der har temmelig travlt for tiden.
For Sørensen, da også, hvor jeg synes tiden går stærkt.

Men HELDIGVIS er det snart sommerferie for la familia,
og tror I lige, at jeg GLÆÆÆÆÆDER MIG :-)


 


Se lige engang, hvad der kom med posten i dag.
Et madrasbetræk i det skønneste blomstrede betræk.
Og hvorfor så nu det?

Jo, såmænd fordi Sofie skal have et klubhus.

Til hendes fødselsdag i år ønskede hun sig brændende et legehus!!
Et legehus, sagde vi, en aneeeelse måbende.
Det viste sig så, at hun gerne ville have et klubhus,
som hende og veninden kunne bruge til deres klub,
som de nu har haft i et par år.

Efter at have gået i tænkeboksen, blev vi enige om,
at et legehus måske nok var liiiige lille nok til nogle 12 års piger.
I stedet foreslog vi Sofie, at dele skuret i haven op,
og så kunne hun have klubhus dér.

DEN var hun med på,
og har så ikke bestilt andet end at tegne rummet op,
og indrette med alskens ting og sager.
Der er blevet surfet på nettet i den store stil,
efter de HEEEELT rigtige ting,
og alle gemmer er gået igennem
for at se om der var nogle ting, hun og veninden kunne bruge :-)

Jo, jo, planlægning er den halve fornøjelse,
som I ved :-)




 

Et gammelt bord kom ned fra loftet,
og hendes fine, fine kopper blev ligeledes fundet frem.


 

Min gamle lysekrone, som jeg har fået af min mommie, kunne også bruges,
og så fandt hun det sødeste, sødeste betræk
til en madras i målene 200 X 90 X 12 fra Small World Concepts,
som kom med posten i dag :-)

Nu mangler vi så bare en seng til madrassen.
Nogen, der har en seng, de vil donere til et godt formål??????? :-)


 

Og HVEM tror I så har vældig, vældig travlt,
mens Sofie er på spejderlejr????

Joooo, det har såmænd far og mor her,
for Henrik har brugt de sidste to dage til at sætte en trævæg op,
som deler skuret i 1/3 del til os, og resten af pladsen til Sofie-pigen og Co.!!!

De kommende dage skal jeg så male HELE GØJEMØJET hvidt.
Vægge, gulv og loft!!!!
og det er samtidig med at jeg har LANGE arbejdsdage,
og også må tage noget af aftenen i brug til arbejde,
og BAGEFTER kan jeg så gå ud og male!!!

KORS, hvor jeg trænger til ferie, siger jeg bare :-)

Men jeg glæder mig også til at se Sofie's ansigt,
når vi henter hende hjem fra spejderlejr på lørdag :-) :-) :-)


 

Vores dejlige lille Sofie-pige,
som vi afleverede på spejderlejr i Glumsø i lørdags :-)




Sofie og Freja efter veludført arbejde med at rejse et STORT telt :-)

GLÆDER mig til Sofie-pigen kommer hjem på lørdag.
SAAAAAVNER hende så meget :-)

Nå, nu har jeg ikke mere tid.
NU skal der arbejdes!!!

Vi ses




Ingen kommentarer:

Send en kommentar