søndag den 29. november 2015

Så er det snart tid





til at pynte op til jul :-)

Jamen, om jeg dog forstår,
hvor tiden er blevet af.
Synes overhovedet ikke at jeg har kunnet følge med i år.
Foråret, sommeren og efteråret fløj afsted,
og nu er det snart 1. december!!!!!






I går hentede vi julekasserne ned fra loftet,
og en lille smule har vi da nået at få op :-)
Det er nemlig en travl weekend, vi har,
så når vi ind imellem er hjemme,
kommer der lidt op fra kasserne.

Bl.a. mine fine, fine gamle guldstjerner,
som jeg var så heldig at få fat i på et privat garagesalg i Roskilde
for nogle år siden.




Om de skal stå her,
når al julepyntet er pakket ud,
og fylder hele spisebordet,
ved jeg ikke endnu.
Det må tiden vise.




Lidt nyt julepynt er der også kommet til.
Bl.a. disse FINE kræmmerhuse, og snoren med guldprikker fra Tine K.
Har jeg ønsket mig i FLERE år,
og nu skulle det være.

Et kalenderlys fulgte også med :-)




Jeg regner med at bruge den
på det lille juletræ,
som jeg plejer at have stående i gangen.
Det vil se rigtig fint ud, tænker jeg.




Lidt sol i løbet af ugen har vi også haft,
og så var jeg så heldig at nå at tage disse billeder,
inden lyset helt forsvandt.
Man skal være HURTIG på denne årstid :-)





Rensdyrskindet hentede jeg frem fra gemmerne
for et par uger siden,
og det er SÅÅÅÅÅÅ fint.
Regner med at bruge det under juletræet igen i år.





Nu må jeg videre.
Der skal byttes pakkekalender med Marlensen,
hentes juletræ til Sofie's klasseværelse sammen med klassen
og senere skal Sofie synge kor i kirken,
så dagen kommer formentlig til at gå lige så hurtigt,
som dagen gjorde i går,
hvor juletræet på torvet i Roskilde bl.a. blev tændt,
men mere om det senere.


Vi ses


Ingen kommentarer:

Send en kommentar