mandag den 25. maj 2015

En dag i læsningens tegn





Godmorgen :-)

Vejret må siges at passe perfekt
til at sidde indenfor foran pc'en og læse hele dagen lang.
Overskyet med lidt byger ind imellem gør ikke, 
at man føler man går glip af noget.







Jeg må indrømme at jeg GLÆDER mig
til dette her er overstået.

NU er jeg altså ved at være TEMMELIG T R Æ T af at læse,
og gå til eksamener.
Nu vil jeg gerne snart have FRI, når jeg har fri,
og ikke have dårlig samvittighed, hvis jeg ikke sidder og læser fra morgen til aften.
Efter snart 4 måneders konstant læsning, er gejsten temmelig dalene,
og jeg skal VIRKELIG tage mig sammen, for at få de sidste i land.
Jeg er begyndt på at lave utallige overspringshandlinger,
bare for at undgå at sidde koncentreret og læse.
Jeg må STÅLSÆTTE mig,
og sige til mig selv, 
at det forhåbentlig snart er overstået :-) :-)


I går kørte vi et nyt sted hen for at købe planter.
Det ligger lige i nærheden af os,
og hold da op, hvor havde de mange planter,
og til rimelige priser.

Billigblomster-Roskilde hedder det
(i hvert fald på Facebook),
så det siger jo sig selv,
at det var til rimelige priser :-)
Det er ikke kun blomster, de sælger.
Også alt til anlæggelse af en havedam,
så det var et spændende sted,
at snuse rundt.

Jeg købte kun denne smukke hortensia i går,
da jeg var lidt i tidsnød,
men skal da en tur forbi igen,
for at se, hvad de ellers har at byde på.

Men IKKE i dag.
I dag skal jeg læse.

Håber I får en dejlig mandag.
Vi ses :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar