tirsdag den 29. juli 2014

Io amo L’italia



Så er vi hjemme igen efter en fantastisk ferie i Italien :-)
Og jeg ville ikke have noget imod at vende tilbage igen,
allerede i dag!!!!!

Turen derned gik super, super fint.
Marlene, Sofie og jeg klarede det SELVFØLGELIG med bravour :-),
og havde kun en enkelt mærkelig og lidt ubehagelig episode.
Men mere om det i et særskilt indlæg.

Vi mødtes med cykelholdet om fredagen i Bolzano,
og dagen efter var Henrik, Sofie og jeg på vej til Malcesine.

Og sikke en vidunderlig og dejlig lille by.
Smuk og med historiske bygninger,
gader og stræder fuldstændig intakt.

Se bare på billederne nedenfor.
De taler for sig selv :-)




















Åhhh, jeg får helt lyst til at sætte mig ud i bilen,
og køre afsted til Malcesine og Italien igen,
lige nu.

Smukke, smukke Italien.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar