fredag den 4. juli 2014

Freeeeeeeeeeeedag





og kun 4 dage tilbage til ferien,
og i morgen starter TOUR DE FRANCE.

Ja, så bliver det ikke meget bedre :-)





Efter arbejde hentede jeg en glad Sofie-pige hos Bedste,
som ABSOLUT IKKE VILLE HJEM :-)

Hun ville blive hos Bedste lidt endnu,
for de havde haft det så hyggeligt.

Ja, Bedste har en stor stjerne hos Sofie.
Bedste - og selvfølgelig hendes lille søde hundevaps - Sofus.

Onkel Martin havde hun også set en del til,
så det kunne jo ikke blive meget bedre.

Mere om det i et særskilt indlæg :-)






Mine fine jumpsuit i leopardmønster kom med posten i dag,
og HVOR ER DEN BARE FIN.
Og helt blød at have på er den også.

Købt på Lindex,
som EFTER JEG HAR KØBT MIN,
har den på udsalg.

(Skynd dig at købe din, mor :-) )


Nu må jeg løbe.
Vi skal ud til Tine og spise.

Vi ses.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar