lørdag den 8. juni 2013

Y E A H




Gennem flere år har jeg fulgt mange inspirerende blogs, primært svenske og norske, og fået mere og mere lyst til at prøve at lave min egen blog, og NU skal det være.  





Som det fremgår af de mange tidligere indlæg, har jeg forsøgt mig lidt frem gennem mere end 1 år, dog uden at jeg har offentliggjort den. Siddet stille og roligt og prøvet at finde ud af, hvordan bloggen skal se ud og hvad den skal indeholde. 


Jeg har stadig meget at lære, ikke mindst at tage flotte og inspirerende billeder. Jeg er ved at lære mit kamera at kende, og synes også at der sker fremskridt, men det GÅR SÅÅÅÅ LANGSOMT. Min blog vil derfor bære præg af UDVIKLING, hvor jeg forhåbentlig hen ad vejen får mere og mere styr på detaljer og finesser. Jeg vil også komme til at ændre layout på bloggen efterhånden som jeg bliver mere fortrolig med værktøjerne på bloggen, OG ALT SAMMEN ER MEGET, MEGET SPÆNDENDE ♥ 


Jeg glæder mig til en spændende og udviklende tid i blogland sammen med alle jer andre. Navnet på min blog valgte jeg fordi jeg elsker sølv. Sølv i alle afskygninger og selvom mit hjem ændrer udseende, holder jeg altid fast i alle mine sølvlysestager, sølvpuder m.m., og derfor fandt jeg at det var et passende navn til min blog. 

Håber I har lyst til at følge mig og skriv gerne kommentarer og fif til mig, 

Jeg bliver kun glad. 







Ingen kommentarer:

Send en kommentar