søndag den 16. juni 2013

Lys, lys, lys














Jeg bor i et ganske almindeligt parcelhus fra 1985, og har boet her i 14 år. Jeg kan huske første gang jeg så huset, hvor overvældet jeg blev over hvor lyst rummene i huset er. Huset er ikke stort, kun 118 m2, men rummer alt det vi har brug for. En stue, køkkenalrum, gang, soveværelse, forældrebadeværelse, bryggers, lille fordelingsgang til de to børneværelser og deres eget badeværelse. SUPER GODT UDNYTTET :-)


Jeg elsker at sidde i køkkenet, og synes ligesom det er hjertet i huset. Når vi har gæster når vi ofte ikke længere end til køkkenet :-) Der er brugt MANGE timer her, både til syning, kreative ting fx. når Sofie tegner, maler, filtrer, laver lektier m.m., læsning af blogs, arbejde, ja, simpelthen alt. Så sidder vi her og kan kigge ud af vinduet, hvor der lige udenfor står et træ og der er altid mange fugle i haven, primært gråspurve. Sååå hyggeligt. 


Há en fantastisk dag.








Ingen kommentarer:

Send en kommentar