mandag den 24. juni 2013

Man har et standpunkt til man tager et nyt








Morgenstund har guld i mund - og det er jo ganske vist - men føøøøørst liiige en kop kaffe til at starte dagen på :-) - sådan foretrækker jeg mine morgener. 




Jeg er lidt af en kaffesøster, og drikker MEGET kaffe i løbet af en dag :-) og da Henrik for ca. 1½ år siden snakkede om at anskaffe en espresso maskine var jeg ærlig talt ikke meget for det. De gange jeg havde smagt den form for kaffe, synes jeg ABSOLUT ikke at det smagte særlig godt, og derfor var jeg temmelig afvisende over for at få sådan et monstrum i køkkenet. 
Pynter gør den jo heller ikke ligefrem, synes jeg dengang :-) 

Henrik gav imidlertid ikke op, og afsted gik det til en forretning, hvor der var mulighed for at få den demonstreret i aktion, og jeg måtte give mig. Kaffen smagte nemlig RIGTIG, RIGTIG godt, og efter at have haft den i 1½ år kan jeg roligt sige, at jeg ikke kan undvære den. Den er hurtig, enkel at betjene og kværner kaffebønnerne til den bestilte kop kaffe umiddelbart inden den MEGET HURTIGT laver en kop kaffe - såååååååååå fin og sååååååå nemt. 

Om den pynter? JA, DA :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar