tirsdag den 16. oktober 2018

Hygge, genbrug og efterårsplanter






Endnu en dejlig dag med sol over land og by.


Sofie og jeg var igen tidligt oppe og afsted.
Vi skulle nemlig hjem til min mor og hygge.





Billederne her er fra i går eftermiddags, hvor Sofie og jeg bagte en æbletærte,
som var klar, da Henrik kom hjem fra arbejde.




Det er første gang, jeg bager en æbletærte,
og den blev RIGTIG god,
hvilket også er grunden til, at de to her ikke havde tid til at smile til fotografen,
men var optaget af at putte i hovedet :-)




I dag var min mor, Sofie og jeg så forbi den lokale genbrugsbutik,
og her fandt jeg bl.a. de her søøøøøde servietringe i hvid keramik.
12 styk købte jeg og gav kun kr. 24,- for dem alle!!!!

Købte også et hvidt fad med glaslåg og en chokolade smelteskål til vandbad,
og gav kun kr.. 84,- for det hele!!

Det er altså ikke galt, vel?




Synes de passer vældig godt til mine hvide tallerkener fra Lyngby porcelæn :-)




Lidt lyngplanter til haven blev det også til.
Lyser jo så fint op med lilla farver.






I morgen er det Christians fødselsdag,
så Henrik og jeg har lige været henne og købe mad ind til i morgen.
Christian holder nemlig hans fødselsdag hos os i år,
og da han er på arbejde til kl. 16.00 i morgen,
sørger vi for maden.

Glæder mig til hans fødselsdag :-)





1 kommentar:

  1. HELLO VIEWERS

    TESTIMONY ON HOW I GOT MY LOAN $300,000.00USD FROM A FINANCE COMPANY LAST WEEK Email for immediate response: drbenjaminfinance@gmail.com

    Do you need a loan to start a business or pay your debts {Dr.Benjamin Scarlett Owen} can also help you with a legit loan offer. He Has also helped some other colleagues of mine with a loan finance. Get your Blank ATM card or CREDIT CARD deliver to your doorstep that works in all ATM machines all over the world with the help of BENJAMIN LOAN FINANCE the ATM cards can be used to withdraw at the ATM Machines or swipe, at stores and POS. they give out this cards to all interested clients worldwide, If you need a loan without cost/stress he his the right loan lender to wipe away your financial problems and crisis today. BENJAMIN LOAN FINANCE holds all of the information about how to obtain money quickly and painlessly via Email drbenjaminfinance@gmail.com

    THANK YOU ALL

    SvarSlet