onsdag den 5. september 2018

Kan ikke stå for .....






Jeg KAN ikke stå for søde blomsterkrukker,
og denne faldt jeg over den anden dag.





Grå/grøn/blå farve afhængig af lyset, 
og disse billeder er taget i modlys.
Ikke den smarteste måde at tage billeder på, men det får være.




Jeg er stadig - her flere år efter - lige så glad for mit blomsterbord fra Norrmade,
som jeg var da jeg købte det.
Det er så fint at samle en masse blomster ét sted,
og meget praktisk, når de skal vandes :-)




Blomsterkrukken blev indviet med denne skønne lille kaktus.




Nogle af planterne er jeg lidt usikker på om de overlever,
for jeg har ikke været god nok til at få vandet tilstrækkeligt meget i de varme sommermåneder,
vi har haft, men jeg får se, om de kommer sig.




Tænk at vi allerede er midt i ugen.
Snart kan weekenden skimtes :-)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar