mandag den 3. september 2018

Hvidt må der til






I år blev det hvide og grønne planter til krukken ved hoveddøren.

Plejer ellers at have lilla og lyserøde blomster,
men i år skulle det altså være farverne hvide og grønne,
der skulle pynte her foran hoveddøren, synes jeg.






Alle købt i vores lokale Fakta, og kostede ikke alverden :-)
Det er jo ikke så dårligt, vel.




Jeg kan ikke længere huske, hvad blomsterne hedder,
men mon ikke den ene er en Akeleje?

I hvert fald skulle de komme næste år også,
men vi får at se, om det så også bliver tilfældet.




Næste weekend skal hækken klippes for anden gang i år,
og dermed sidste gang inden vinter.

DET er absolut IKKE en af mine ynglingsbeskæftigelser,
men bare noget, der skal overstås.

Sidst tog det 1½ times hårdt arbejde, og så var det overstået,
og det håber jeg også er tilfældet igen :-)
Sofie var en kæmpe hjælp, og jeg synes også at børn godt kan være med til at hjælpe til hjemme.
Det har de såmænd ingen skade af :-)






Flotte var blomsterne i hvert fald i krukken,
og det bliver spændende at se, om de kommer næste forår :-)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar