tirsdag den 5. december 2017

1. advent





Adventskransen i år blev en STOR, MAFFIG én af slagsen :-)




I år valgte jeg de store, flotte fyrrenålegrene, masser af mos, hvide hyacinter til at give lidt duft, og små sukkulenter.




Hvide, lidt marmorerede, bloklys,
så adventskransen kan være tændt i MANGE timer,
blev det også til.




Efter jeg tog billederne har jeg også givet hele kransen til guldglimmer,
samt en fin lyskæde fra Sirius, som et ekstra lille pift :-)





Jeg er meget glad for resultatet, og det er SÅ hyggeligt, 
når lyskæde og fyrfadslys, der står i køkkenet, er tændt.

Et rigtig hyggested blev det til.




Inspirationen til årets adventskrans fik jeg via youtube.

ELSKER det, når jeg ellers har tiden, hvilket ikke er tilfældet i år.

Men som I kan se, ender jeg næsten altid med samme type af krans :-)
Grønt og hvidt :-)






I nat har jeg været oppe tusinde gange,
da jeg har fået et maveonde!!!
Jeg er SIMPELTHEN SÅ UHELDIGT i år.

Det må hænge sammen med, at det er så stressende en tid arbejdsmæssigt,
men mest handler det nok om,
at der rent privat skete noget rigtig frygteligt og meget trist i september for én af mine nærmeste, 
og den kombination har gjort at jeg nu kører på pumperne.

Det er også grunden til at bloggen ikke ligefrem bliver opdateret særlig tit,
men sådan må det være lige nu.

Energien og glæden kommer nok tilbage igen.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar