tirsdag den 28. juli 2015

Liiiige det ekstra





Uhhhhh,
hvor ER jeg altså glad for min fine nye saks fra House Doctor.
Købt på Moodings,
der allerede samme dag, som de modtog bestillingen,
sendte pakken afsted.

MEGET HURTIG SERVICE må jeg sige :-)





Og ER den ikke bare fiiiiiiiin?
Jeg er helt forelsket :-)




Messingbelagt saks med læderskaft,
som er så fin, at den ikke bare skal gemmes væk i en skuffe.
Ikke tale om.
Den skal ligge fremme og pynte :-)




Med sine 16 cm i længden har den en god størrelse,
samtidig med at den ligger godt i hånden.




Selvom den er vældig, vældig flot,
er den ikke bare til pynt.
Den klipper faktisk også udemærket, og det er jo et ekstra plus :-)




Joooo, det gør skam ikke noget,
at brugsgenstande også ser lidt godt ud,
og det er netop præcist, hvad denne saks gør :-)
Den har liiiige det ekstra, synes jeg.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar