onsdag den 22. juli 2015

En stille dag




Jeg er helt alene hjemme i det lille casa i dag.
Ingen aftaler, ingen pligter,
kun tulle rundt og lave ingenting.
DET er ikke så dårligt, faktisk :-)





Smukke, smukke grønne planter gør  mig glad.

Denne købte jeg den anden dag
i én af mine ynglingsblomsterbutikker i Roskilde,
og den passer vældig godt i den smukke, grå, patineret keramikkrukke.




I selvskab med min diamantplakat
og en lille Tine K ramme i sølv.

Guldhjertet har jeg købt i Bahne for nogle år siden,
og det sorte skindhjerte har jeg selv syet.




Er de ikke søde,
de små hjerteformede blade :-)




Den grå keramikstage købte jeg i Bolius
på udsalg for en måneds tid siden.


Hjemme igen :-)
Vi kom hjem fra Sverige i lørdags,
og har haft et par travle dage efter vi kom hjem.
Søndag var vi til en venindes fødselsdag.
Mandag besøgte jeg en SUPER DEJLIG kollega
i hendes flotte, flotte hjem,
og i går var min mor, min lillebror og jeg sammen 
på besøg hos min lillesøster og hendes 3 børn, der bor på Møn.
Det var SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ hyggeligt,
og jeg har TONSVIS af billeder fra båden ferie,
og de sidste par dage,
som jeg skal i gang med at redigere.

Må se om jeg ikke kan nå lidt,
før jeg skal se TOUR DE FRANCE :-)
Håber stadig på et mirakel,
så min egen Contador kan vinde touren :-)


Vi ses :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar