fredag den 31. juli 2015

DIY - strikpude





Så er min strikpude endelig blevet heeeeelt færdig.

Selve strikningen tog kun nogle timer,
men så lagde jeg den fra mig,
og fandt den først frem igen i går aftes,
og fik så lige lavet den helt færdig.
Manglede jo kun at sy den sammen,
og det tog jo heller ingen tid,
så det er lidt lidt fjollet, 
at jeg ikke har fået gjort det forlængst.





Og fin blev den.
Garnet er købt i Stof og stil - se HER,
og ligeledes er den store lysegrå knap,
som du kan se HER.




Selvom puden passer vældig godt i sofaen,
er den ikke til mig.
Jeg har nemlig lavet den til Sofie.
En blød, vamset dejlig pude 
til hendes samling af puder i sengen.
Det bliver fint :-)




Vender tilbage senere med billeder fra udflugten med farmor i går.
Vi havde en SKØN dag,
og så bl.a. en HELT, HELT fantastisk have.

Jeg mangler også at vise jer billeder fra malerkurset og tivolituren,
men det må også komme senere.

Vi ses :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar