søndag den 7. januar 2018

Ny brødkurv







Sikke en weekend, sikke en dag i dag og sikke et SUPER FLOT vejr, weekenden sluttede af med :-)




I går viste jeg jer min FINE kimono, som jeg SELV har syet, men med GOD hjælp og guidance fra min kollega Lisbeth, som er SUPER dygtig til at sy.

Min ANDEN kollega, Mette, som også er med på syholdet, er SÅ dygtig til at hækle,
og se lige engang, hvad hun har lavet til mig i hendes juleferie.



EN FIN BRØDKURV!!!!!





Den flotteste grå farve, som passer PERFEKT ind i det lille casa.

Nu har det jo været en vældig travl weekend,
så der har ikke været tid til at sidde og hygge over et veldækket morgenbord,
hvor jeg kunne tage min nye brødkurv i brug.

Men se den skulle I, så derfor måtte jeg lige finde på noget andet, og det blev så lige til en plante :-)
Men det ER altså som brødkurv, jeg vil bruge den til. 

Er den ikke bare FLOOOOOT.





Det blev en LANG lørdag med at ordne Sofie's værelse.

Først ved 18-tiden om aftenen var vi ved at være færdige, og HOLD DA OP, hvor ER der meget, der er pakket ned i kasser, og skal på loftet.

Men FLOT er det blevet.

I dag startede søndagen med brunch på Hotel Prindsen i Roskilde, hvor vi skulle fejre børnenes farmor's 80 års fødselsdag, 
og først da vi hen på eftermiddagen kom hjem, fik vi sat Sofie's nye lamper op.
Senere kørte Sofie og jeg i Ikea og fik købt rammer til hendes nye plakater, som hun har købt på Desenio.


Det bliver SÅ flot, hendes værelse.
Et rigtigt teenageværelse :-)



Skal nok tage billeder, men det må vente til det er lyst,
for der er altså ikke meget ved at tage billeder i elektrisk lys.
I hvert fald er jeg ikke god nok til det endnu.

Så alt i alt har det været en TRAVL weekend, men en DEJLIG én af slagsen :-)



Håber også at I har haft en dejlig weekend :-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar