fredag den 18. november 2016

Noget at varme sig på




I dag kom rensdyrskindet frem fra gemmerne.
Og hvilken fryd det er,
at putte sig i stolen,
og helst med en god lydbog på mobilen,
og en kop varm kaffe eller te.

Så bliver det ikke bedre :-)



 

At tøjet så er fyldt med rensdyrhår efterfølgende,
ja, det er der så ikke noget at gøre ved :-)

Jeg ved ikke, om det bare er mit rensdyrskind,
men HOLD DA OP, hvor det FÆLDER!!!
Gør alle rensdyrskind det?

Men fint er det altså alligevel :-)


 

Plantebordet i baggrunden er
et Norrmade Steward bord,
og det er altså også SÅÅÅ fint.

Jeg er stadig lige så glad for det,
som den dag det kom med posten.
Og farven er bare helt rigtigt.

Godt at jeg nåede at ændre bestillingen
fra et sort bord til det her hvide.





I dag kl. 17.00 var vi i kirken og høre Sofie synge,
og bagefter var der risengrød i Sognegården.

Jeg nåede liiige at blive færdig med arbejdet,
inden det gik i fuld firspring over i kirken.

Christian kom lige et hurtigt smut forbi,
sammen med Mikkel,
som han gik i folkeskole med.
Men desværre kom de lige 15 minutter før,
vi skulle ud af døren,
så det vi ikke så meget,
vi nåede at snakke.
Men dejligt var det at se de to trolderikker,
som senere skulle til fodbold.

Og NU sidder vi alle i sofaen,
og NYDER at slappe lidt af,
og snart kommer der Vild Med Dans :-)

Elsker fredage :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar