torsdag den 1. september 2016

Gyldne toner og masser af grønne planter og blomster





Torsdag!!!!
og weekenden nærmer sig med hastige skridt :-)

Jubiiiiiiiiiiiiiiiiiii



 


De gyldne toner har gjort sin entre i mange hjem de senere år,
og jeg er stadig ikke træt af den smukke farve,
som står så godt til både hvide møbler og grønne planter.



 


De fine væglysestager fra Day Home er fantastiske.

Jeg ærgrer mig blot over, at de ikke har lavet flere slags.
Det havde jo været fantastisk med en masse hængende ved siden af hinanden :.-)



 


Gyldne toner i sofaen er der også
i form af denne pude med guldpalietter,
som jeg købte for en del år siden efterhånden.

Tror jeg købte hos H&M Home, men er ikke helt sikker.





 

Dagens outfit i går var også i gyldne toner.

Flipflapper i guld fra Ilse Jacobsen,
hvide piratbukser fra Pieces,
og den fantastiske kjole fra Imitz
(som jeg brugte som skjorte i går).
Købte den for nogle år siden til et bryllup.



 

Guldneglelak på fusserne.




Elsker blomster,
og plukker lige så gerne en fin buket i naturen,
som at købe dem i ynglingsblomsterbutikken i Roskilde.

Nu går vi desværre mod den årstid,
hvor det ikke vil være muligt at plukke en fin buket,
når man er ude og gå en tur,
men så er det godt at man kan købe sig til blomsterbuketterne :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar