onsdag den 31. august 2016

Gik sommeren ikke vældigt, vældigt, vældigt stærkt!!!






Er det bare mig, eller er sommeren gået vældig, vældig stærkt i år!

Allerede kl. 20 begynder det at blive mørkt,
og nu hvor kl. er 21 er det helt mørkt indenfor!!!

Og i morgen er det 1. september!!!!




 

Så er det ekstra dejligt med et lyst, lyst hjem.
Hvide vægge og lyst interiør.
Det kan holde mørket lidt på afstand, synes jeg.





Billedet her er taget gennem spejlet,
der hænger på væggen i gangen ved hoveddøren,
hvilket forklarer at teksten på plakaten på væggen er spejlvendt :-)




 


Ligeså med dette billede.

Nogen gange fanges lyset specielt godt via et spejl,
og det er med at udnytte det, når man tilfældigt ser det.
Billederne er godt nok taget med mobiltelefonen,
så de var blevet endnu bedre med mit kamera.



 

Mine grønne planter trives super godt i vinduskarmen i køkken alrummet,
og tænk jer, at planten til højre i billedet,
næsten var visnet helt væk,
da jeg endelig huskede at få den med hjem fra kontoret,
hvor den havde levet en kummerlig tilværelse.

Vi har jo kontorer to steder,
men da jeg mest har været på kontoret i København,
har plantet stort set gået for lud og kold vand,
og kun fået en anelse vand en sjælden gang,
når én af mine søde kolleger har betænkt den :-)

Så hjem kom den, og NU står den fin og flot igen.



 


Sofie og en halv Freja i højt humør :-)

Billedet er taget da vi var i Roskilde 
og heppe på Christian og Henrik,
som deltog i Roskilde gadeløb.





Måtte samme dag lige have et billede af denne smukke, smukke dør,
og selvfølgelig også med Sofie-pigen på billedet.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar