torsdag den 12. maj 2016

Puuuuuuuuuuuuhaaaaaaaaaaaaa - hvor ER jeg træt





Gyyys, hvor var det ikke sjovt,
at vågne her til morgen.

Jeg er SÅÅÅÅÅ træt,
for det blev nat inden jeg lukkede pc'en ned.

Så jeg sidder her med dagens anden kop kaffe,
og forsøger at vågne :-)

Hvor ER det godt,
man godt kan lide kaffe,
for kaffe er fænomenal til at kvikke én op :-)




Fine blomster fra haven.

MEGET stolt Jeanette,
for havebede er faktisk ikke noget,
vi gør os vældigt meget i herhjemme,
og det er udelukkende fordi,
det kræver ekstraarbejde i form af at fjerne ukrudt i tide og utide,
og DET gider vi altså ikke også at skulle bruge tid på.

Der er RIGELIGT i forvejen at lave :-)




At sidde her og drikke dagens første kopper kaffe,
(ja, flere må der til i dag)
høre fuglene pippe udenfor,
og vågne stille og roligt.
DET er rart,
og snart er man helt vågen,
og dagen kan så tage sin begyndelse.




Er her ikke hyggeligt?
Og se engang det fine træ.

Gårdhaver ER nu dejlige,
og jeg har længe gået og gjort mig nogle tanker om vores have.
Jeg kunne godt tænke mig at skabe forskellige hyggepladser i haven,
at dele haven op i rum, så at sige
med MASSER af højre, grønne buske af en slags,
og træer.

DET kunne være fint, tror jeg.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar